iMaSz Literki - darmowa gra online

Polityka prywatności i polityka cookies

Informacje na temat pozyskiwania danych o użytkownikach i ich zachowaniu oraz wykorzystywanych plikach cookies.

1. Informacje ogólne.

  1. Gra iMaSz Literki zwana dalej Aplikacją funkcjonuje jako aplikacja na urządzenia z systemem Android dostępna za pośrednictwem Google Play, która umożliwia wyświetlanie strony internetowej dostępnej pod adresem literki.imasz.net.
  2. Właścicielem aplikacji iMaSz Literki jest osoba prywatna.
  3. Aplikacja nie zbiera żadnych danych osobowych użytkowników.
  4. Aplikacja realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:
    1. Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookie (tzw. „ciasteczka”).
    2. Poprzez gromadzenie logów serwera www przez operatora hostingowego.

2. Dane osobowe.

  1. Aplikacja nie zbiera żadnych danych osobowych użytkowników.
  2. Wszelkie pozyskiwane informacje o użytkownikach Aplikacji są anonimowe i służą do prawidłowego działania Aplikacji oraz do celów statystycznych.

3. Pliki cookies.

  1. Aplikacja korzysta z plików cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika strony internetowej i przeznaczone są do korzystania z niej. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym użytkownika Aplikacji pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest właściciel Aplikacji oraz firma Google, której usługi są wykorzystywane w Aplikacji.
  4. Wyróżniane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika do czasu wylogowania lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej lub aplikacji na urządzeniu z systemem Android). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez użytkownika.
  5. Pliki cookies wykorzystywane przez aplikację:
    1. sesyjny plik cookies wykorzystywany do prawidłowego działania gry iMaSz Literki;
    2. plik cookie umożliwiający automatyczne zapisywanie na okres 365 dni postępów w grze iMaSz Literki (każdy kolejny zapis odnawia okres przechowywania cookie o kolejne 365 dni) i tworzenia anonimowych statystyk danego gracza;
    3. pliki cookies Google Analytics wykorzystywane do tworzenia anonimowych statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z aplikacji, co umożliwia ulepszanie jej struktury i zawartości.
  6. Aplikacja na urządzeniu z systemem Android domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym użytkownika. Użytkownicy mogą samodzielne usunąć pliki cookies wraz z innymi danymi aplikacji. Szczegółowe informacje na ten temat powinna zawierać pomoc lub dokumentacja używanego urządzenia z systemem Android.
  7. Ograniczenia stosowania plików cookies w Aplikacji mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności w grze.

4. Logi serwera.

  1. Informacje o użytkownikach i niektórych ich zachowaniach są zapisywane, przetwarzane i przechowywane w warstwie serwerowej Aplikacji przez usługodawcę hostingowego firmę Zenbox sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Dąbrowskiego 7, 42-200 Częstochowa (dalej: Zenbox) oraz właściciela serwisu.
  2. Zapisowi podlegają następujące informacje:
    1. czas nadejścia zapytania,
    2. czas wysłania odpowiedzi,
    3. nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
    4. informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
    5. adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez Użytkownika,
    6. informacje o kraju pochodzenia użytkownika,
    7. informacje o systemie operacyjnym Użytkownika,
    8. informacje o przeglądarce Użytkownika,
    9. informacje o adresie IP,
    10. informacje o długości odwiedzin na stronie.
  3. Powyższe informacje nie są kojarzone z konkretnymi osobami korzystającymi z Aplikacji.
  4. Dostęp do powyższych informacji posiada właściciel serwisu oraz firma hostingowa Zenbox.
  5. Powyższe informacje są wykorzystywane do zachowania podstawowych funkcjonalności Aplikacji, do celów statystycznych, do celów administrowania serwerem na którym znajduje się gra oraz zapewnienia bezpieczeństwa Aplikacji i jego Użytkownikom.

5. Udostępnienie danych.

  1. Dane podlegają udostępnieniu podmiotom zewnętrznym wyłącznie w granicach prawnie dozwolonych.
  2. Właściciel Aplikacji może mieć obowiązek udzielania informacji zebranych przez Aplikację upoważnionym organom na podstawie zgodnych z prawem żądań w zakresie wynikającym z żądania.

powrót
reklama